wtorek, 27 grudnia 2011

2008: Kanye West przeprasza

Kanye West przeprasza Jareda Leto i 30 Seconds To Mars


Podczas wywiadu dla Associated Press, Kanye West uderzył w Justina Timberlake'a, mówiąc że stracił on swoją szansę na to by stać się muzycznym MVP, gdyż zrobił sobie wakacje, wtedy gdy Kanye nagrywał album. Raper zasugerował również, że Jared Leto i jego zespół 30 Seconds To Mars nie powinien wygrać MTV Video Awards. Później przeprosił na swoim oficjalnym blogu: "Chciałbym przeprosić Jareda Leto za atak z mojej strony. Przeczytałem swoją wypowiedź na PerezHilton.com i zabrzmiało to jak ostra krytyka. Co jest totalnym bezsensem, bo mam jego świetne wideo na swoim blogu. Leto również nagrał cover mojej piosenki. Nie powinienem się tak zachować, gadałem bzdury".






***źródło: rapdirt.com
***tłumaczenie: mary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu