piątek, 21 października 2011

Wywiad 2008: Kerrang!: "Sławne ostatnie słowa"

"SŁAWNE OSTATNIE SŁOWA"



KIEDY OSTATNIO PŁAKAŁEŚ?
Byłem naprawdę wstrząśnięty, gdy mój przyjaciel został postrzelony w głowę. To było takie niespodziewane i gwałtowne dla jego życia. I oczywiście niszczycielskie.

CO BYŚ CHCIAŁ ŻEBY BYŁ TWOIM OSTATNIM POSIŁKIEM NA ZIEMI?
To byłoby prawdopodobnie wszystko zrobione przez moją babcię Ruby. Poza tym to byłoby burito, chińskie kluchy, jakiś orzech makadamia i jakiś wiśniowy placuszek. Zgadnę, że możesz takie połączenie nazwać kuchnią. 

GDZIE SPĘDZIŁBYŚ OSTATNIE WAKACJE?
Nie robię sobie zazwyczaj jakiś wyszukanych wakacji, ale myślę, że mogę zaliczyć do tego Nikaraguę. Byłem tam w zeszłym roku. Przybyłem w dniu prezydenckiej inauguracji, która była bardzo interesująca - na lotnisku roiło się od ludzi z bronią. To by było bardzo pasjonujące miejsce na wizytę.

KIEDY OSTATNIO ZROBIŁEŚ COŚ, CZEGO NIE POWINIENEŚ?
Odpowiedź brzmi - często. Ale nie myśl, że powiem ci cokolwiek z tych rzeczy.

KIEDY OSTATNIO POWIEDZIAŁEŚ "WIESZ KIM JESTEM?"
Nigdy tak nie powiedziałem.

KIEDY OSTATNIO WDAŁEŚ SIĘ W BÓJKĘ?
Myślę, że walka jest najbardziej głupią rzeczą, którą można zrobić, ale odpowiadając na to pytanie, ostatni raz był z kimś naprawdę, naprawdę sławnym. Nie wiedziałem tego wtedy. Myślisz, że Ci powiem, kim on był? Nie, ale muszę powiedzieć, że skopałem mu tyłek!

KIEDY OSTATNIO BYŁEŚ PIJANY?
Pamiętam, gdy byłem z zespołem w Afryce, tworząc płytę 'A Beautiful Lie' i spędziliśmy trochę czasu z Masajami, wojownikami. Zachęcano nas by uczestniczyć w plemiennym rytuale i w rezultacie upiliśmy się jakimś korzeniem kaktusa i krwią kozy, złożonej w ofierze. Czy nie jestem wegetarianinem? Już tak! Miałem uczucie, że gdy nie będziemy uczestniczyć w tym wydarzeniu uczynimy tamtejszych ludzi bardzo nieszczęśliwymi.

KTO JEST OSTATNIĄ OSOBĄ NA ZIEMI, Z KTÓRĄ CHCIAŁBYŚ UTKNĄĆ W WINDZIE?
Prawdopodobnie z transwestytą, który nie może przestać biegać. Tak naprawdę, utknąłem raz w windzie na lotnisku na dziewięć i pół godziny.  Było tam 12 ludzi. Niektórzy z nich wpadali w szał i płakali. I był pan, który nie mógł wytrzymać i załatwił się w rogu windy.

JAKA JEST OSTATNIA RZECZ, KTÓRĄ ROBISZ PRZED PÓJŚCIEM SPAĆ?
To ma coś wspólnego z kamizelką do polowania, rurą PCV i z taśmą samoprzylepną...






KERRANG! 2008

Słowa: Paul Travers   
Tłumaczenie: mary


    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Szukaj na tym blogu