piątek, 11 września 2009

2009/09/11 Trochę faktów

Nowy studyjny album „THIS IS WAR” ma zostać wydany 24 listopada dla EMI Virgin Records.
 
Kampania okładek ‘Face Of Mars’ zapoczątkowana została 11 września.
 
Pierwszy singiel „Kings and Queens” został zagrany w Modern Rock Radio Early Oct


Los Angeles – 11 września 2009 – obserwując jaki niewiarygodny sukces odniósł drugi wydany studyjny album „A Beautiful Lie”, zespół 30 Seconds To Mars pracuje pełną parą nad swoim zbliżającym się wydania albumie, którego tytuł ma brzmieć „This Is War”. Jego premiera przewidziana jest na 24 listopada. Album został stworzony we współpracy Flood’a (U2, Depeche Mode, Nine Inch Nails), Steve’a Lillywhite’a (The Rolling Stones, U2) i oczywiście Thirty Seconds To Mars. Pierwszy singiel „Kings and Queens” w radio ma pojawić się na początku przyszłego miesiąca. Daty promującej płytę trasy zostaną ogłoszone w nadchodzących tygodniach.

W nowatorskim i pasjonującym stylu, Thirty Seconds To Mars zamierza wydać album „This Is War” pod postacią 2000 różnych okładek. Będą to zdjęcia fanów z całego świata. Akcja zacznie się 11 września, o 12 w południe przy PDT. Fani przedstawią swoje zdjęcia, a potem będzie można je obejrzeć na stronie http://www.thirtysecondstomars.com/. Kampania okładek ruszy, gdy zespół uzyska 2000 zdjęć. Można je również przesyłać na adres thefaceofmars@gmail.com.

Thirty Seconds To Mars, w składzie Jared Leto (wokal, gitara, tekściarz), Shannon Leto (perkusja) i Tomo Milicevic (gitara), stworzyli zespół w który ogromny wkład mają fani, Echelon. W tym roku, nagrali dodatkowe dźwięki do zapisu płytowego, było to wielkim wydarzeniem, o którym oni sami mówili „Szczyt”. Zespół zachęcał fanów aby podróżowali do Los Angeles, aby wziąć udział w improwizowanej sesji nagraniowej przy klubie Hollywood’s Avalon. Powiodło się tak dobrze, że zespół zdecydował się powtórzyć „Szczyt” dodatkowo jeszcze w ośmiu krajach (Australia, Włochy, Niemcy, Francja, Japonia, Meksyk, Wielka Brytania, Kanada). Dało to niezwykłą okazję do bycia częścią ich nowego albumu.

Z ponad 100 milionami odsłon na YouTube, 40 milionami na MySpace i może jeszcze jednym milionem fanów więcej na Facebook; Thirty Seconds To Mars zawsze szybko osiągali sukces w cyfrowej kulturze. Tej samej cyfrowej technologii użyli w dobrym powodzeniu się „Szczytu”, ofiarowali fanom okazję by angażować się w płytę, dużą rolę odegrał również Twitter. Cyfrowy Szczyt rozpoczął się w poniedziałek, 10 sierpnia przez twitvid.com Technika umożliwiła fanom nagranie dźwięków i śpiewu, na ich osobistych komputerach oraz mobilnych przenośnikach i późniejsze dołączenie do albumu. Cyfrowy Szczyt znalazł się w top 10 najczęściej wspominanych tematów na Twitterze. Podczas dwóch tygodni, gdy trwała promocja, zgromadzono ponad sześćdziesiąt tysięcy odsłon strony i 3000 nagrań dźwiękowych, przedstawionych przez fanów na całym świecie.

Stworzony przez braci Jareda i Shannona Leto, Thirty Seconds To Mars, zgarnęło liczne nagrody i wyrazy największego uznania, w tym nagrodę MTV Video Music Awards, 3 MTV EMA, MTV Latin and Asia Awards, nagrodę Fuse i 3 nagrody Kerrang! To wszystko za studyjny drugi album „A Beautiful Lie”. Uderzył on w status platynowej płyty, po prawie dwóch latach ciężkiego podróżowania i przekonywania do siebie fanów, jeden po drugim.  Sukcesy zespołu podchwyciły również media. Alternative Press bredził o zespole coś na miano „… mogą być najlepiej utrzymanym rockowym sekretem”.


On [Jared Leto] śpiewa z niezwykłą łatwością, która wzbudza zazdrość, podczas gdy Washington Post wykrzyknął, „twarde-zacinające riffy gitarowe i silny śpiew; trzymają głowę wysoko, na każdej linii melodycznej, powalają strojami…”. Dwa single z poprzedniej płyty znalazły się w Top 5 Modern Rock Singiels. Były to "From Yesterday” oraz „The Kill”, jak się później okazało były to najdłużej grane hity w historii tego radia. Pozostawały na listach przebojów w całym kraju przez ponad 50 tygodni. „From Yesterday” było pierwszym, amerykańskim klipem, jaki kiedykolwiek nakręcono w Zamkniętym Mieście w Chinach. Thirty Seconds To Mars od wydania płyty przeżyli blisko 500 występów na żywo, w tym ważny dla nich festiwal Lollapalooza w Stanach Zjednocznonych, Pinkpop Festival w Holandi i Japan Summer Sonic, dzięki którym powiększyli ich globalną bazę fanów.




*** http://www.thirtysecondstomars.com/
*** tłumaczenie: mary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu