sobota, 22 listopada 2014

Jared Leto podejmuje rolę w filmie "Suicide Squad"


Movie News

source: http://www.digitalspy.co.uk/
translate: by Biedrona


Jared Leto nieśmiało odpowiedział na plotki na temat przyjęcia przez niego roli Jokera w filmie Suicide Squad. Zdobywca Oskara za rolę filmie Dallas Buyers Club (Witaj w klubie), był już wcześniej typowany do filmu, którego reżyserem będzie David Ayers.



Suicide Squad skoncentruje się na super czarnych charakterach, którzy zostają wyrzuceni przez rząd Stanów Zjednoczonych, by pracować razem podczas odsiadywania swoich wyroków w więzieniu. Will Smith, Ryan Gosling, Tom Hardy i Margot Robbie, według plotek rozmawiają właśnie nad podjęciem roli. Leto niedawno został zapytany przez MTV News, czy rzeczywiście znajdzie się w obsadzie Suicide Squad. W odpowiedzi dostaliśmy nieśmiały cytat z filmu Podziemny krąg. Wiesz, jest film, który nosi tytuł Podziemny krąg. 
Wiesz, jaka jest pierwsza zasada, prawda? 
Leto odwołał się do kultowego dialogu Brada Pitta z Podziemnego kręgu: Pierwsza zasada podziemnego kręgu brzmi: Nigdy nie rozmawiaj o podziemnym kręgu.


Leto dodał: Czytałem scenariusz. Był dość niezwykły. I były Oscary. Wydarzenie które w zasadzie zmieniło moje życie; no i wspaniały film, którego mogłem być częścią - Witaj w klubie. Nie jestem tak rozpędzony aby od razu angażować się w inny film, no chyba, że jest to przedsięwzięcie, któremu po prostu nie można powiedzieć 'nie'. Chcę mieć pewność, że będzie to coś specjalnego, wyjątkowego, ponieważ wszystkie poprzednie doświadczenia takie były. Na szczęście mam muzykę i masę innych rzeczy w moim życiu, które czynią mnie bardzo zapracowanym człowiekiem, i jestem za to bardzo wdzięczny.

Suicide Squad ma wejść do kin 5 sierpnia 2016 roku, po debiucie tej wiosny Batman V Superman: Świt sprawiedliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu