piątek, 2 sierpnia 2013

Wiadomość

Witajcie, z tej strony Alice (dla niewtajemniczonych, jedna z założycielek bloga, którego właśnie przeglądacie), jestem odpowiedzialna tutaj za szatę graficzną, i jak widzicie znowu się ona zmieniła. Jakoś na dłuższą metę wszędzie kropki do mnie nie przemawiały. Zastosowałam tym razem bardziej stonowaną kolorystykę i zrobiło się nieco niebiańsko. Ale, czy muzyka 30 Seconds To Mars właśnie taka nie jest, no czyż nie jest niebiańska? 
Jutro, a właściwie dzisiaj, tylko w późniejszych godzinach zostanie dodany artykuł z magazynu Kerrang! (luty 2010). Artykuł jest właśnie w tłumaczeniu, podesłałam go Mary, a ona odpowiedziała mi swoim słynnym: Luuuuuzik, zrobi się. Także będzie z pewnością. 
Miłej nocy / dnia!

- Alice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu